Fiat Scudo, Peugeot Expert og Citroën Jumpy

(Fiat-Scudo)

Disse bilene er helt like biler bygd av samme selskap og med samme kunderetning som Fiat Ducato, Peugeot Expert og Citroën Jumper som jeg har skrevet om tidligere.

Men til forskjell er disse imidlertid mye lettere å kjøre hissig med, og de kan pimpes til noe kult eller bygges om til pickup og de fås med firehjulstrekker.


På barneskolen da jeg var rundt 10 år gammel, var jeg med å prøvesitte en Fiat Scudo hos en forhandler i Drammen. Og de jeg var sammen med var ikke det minste interessert i denne bilen. Men for meg var dette en god bilopplevelse, og det er fremdeles en bil jeg har et godt øye til.

"Og disse bilene kan du forøvrig pimpe med ekte 1980 tallskrom i fronten revehale sota ruter wünderbaum og muligens også boksehansker eller terninger!"


(Citroën Jumpy)





Kommentarer

Populære innlegg